Bestellen

Als (nieuwe) klant kunt u bij Serendipity vertrouwd en gemakkelijk 24 uur per dag bestellen tegen scherpe prijzen. De voordelen van bestellen bij Serendipitystore.nl zijn:

  • Veilig en eenvoudig online betalen.
  • Privacy : uw persoonlijke informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld.
  • Snelle bezorging : voorradige artikelen welke u op werkdagen vóór 15.00 uur besteld, bezorgen wij de volgende dag bij u thuis.
  • Klantenservice: wij streven naar de hoogste klant tevredenheid en proberen al u wensen en verwachtingen waar te maken. Buiten telefonische ondersteuning en onze bereikbaarheid via e-mail, bent u 7 dagen in de week welkom in onze winkel in Heerlen waar we u graag persoonlijk te woord staan.
  • Garantie: U heeft recht op een goed product ! Wij geven daarom minimaal 1 jaar garantie op al uw aankopen, deze garantie loopt bij sommige producten op tot meer dan 10 jaar. Tevens geven wij op al uw aankopen een zichttermijn van 30 dagen, waarbinnen u uw bestelling kosteloos kan retourneren.

Bestellen bij Serendipitystore.nl is heel eenvoudig en doet u zo:
Stap 1: Artikel(en) in winkelmand leggen

  • Zoek het artikel dat u wilt kopen.
  • Klik op de afbeelding of de titel om het artikel te bekijken.
  • Selecteer de eventueel aanvullende opties van het artikel indien aanwezig.
  • Selecteer het aantal en klik op “IN WINKELMAND”.
  • Het product is aan het winkelmandje toegevoegd.

U kunt nu op “WINKELMAND BEKIJKEN” klikken om naar het winkelmand te gaan, of u bekijkt de overige producten in ons assortiment en voegt deze alsnog toe aan het winkelmand.

  • U kunt het artikel ook direct uit de productcatalogus toevoegen aan de winkelmand, door er met de muis overheen te gaan en dan op het “shoppingbag-icoon” te klikken.
  • Bij een artikel zonder opties, wordt het artikel direct toegevoegd aan de winkelmand.
  • Kunt u een kleur kiezen of een andere optie, dan wordt u automatisch doorverwezen naar de product pagina om de opties te selecteren.

Stap 2: Winkelwagen bekijken / aanpassen

winkelmand bekijken

  • Klik rechtsboven in de menubalk op het “shoppingbag-icoon”.
  • Wilt u een bepaald artikel verwijderen uit de winkelmand dan klikt u op het “kruisje”. Hierbij staat eveneens “dit artikel verwijderen”, indien u er met de muis over heen gaat.
  • Het complete winkelwagen overzicht ziet u wanneer u klikt op “BEKIJK WINKELMAND”
  • Hier kunt u producten verwijderen, het aantal aanpassen en de kortingsboncode toevoegen.
  • Tevens kunt u kiezen van welke verzendmethode u gebruik wilt maken. u kunt aangeven of u het artikel wilt laten versturen of dat u het op locatie komt afhalen. Afhalen op locatie is gratis, er worden geen verzendkosten berekend.
  • Klik altijd even op op “WINKELMAND BIJWERKEN” na een aanpassing, zodat u zeker weet dat alle aanpassingen zijn doorgevoerd.
  • Controleer uw bestelling voordat u klikt op “DOORGAAN NAAR AFREKENEN” op juistheid.

Stap 3: Bestelling plaatsen

  • Klik op “DOORGAAN NAAR AFREKENEN”
  • Indien nog niet gedaan, kunt u alsnog een kortingsboncode toevoegen, welke op de betaalpagina verrekend zal worden.
  • Geef uw factuur- en/of leveradres aan waar de bestelling afgeleverd moet worden.
  • Het bezorgadres staat standaard op hetzelfde adres als het factuuradres.
  • U kunt een alternatief bezorgadres ingeven, door “Verzenden naar een ander adres?” aan te vinken en hier de alternatieve gegevens in te vullen.
  • Zijn er nog bepaalde opmerkingen die u wilt toevoegen bij uw bestelling, gebruik hiervoor het veld: “Bestelnotities”.

Stap 4: Betalen en afronden.

  • Aan de rechterzijde op dezelfde pagina staat een overzicht van de bestelling.
  • Ook hier kunt u de verzendmethode kiezen, indien u dit nog niet heeft gedaan of dit wilt veranderen.
  • Daaronder kunt u kiezen uit de diverse mogelijke manieren om te betalen.
  • U kunt uw producten betalen met een iDeal, Mistercash, Sofortbanking, kadobon of kortingscode, alsook direct op locatie.
  • Wilt u graag contant of met pin betalen in de winkel, kies dan voor de optie “BETALING OP LOCATIE”.
  • Uiteraard moet u eerst akkoord gaan met de algemene voorwaarden, voordat een bestelling geplaatst kan worden. Tevens geeft u dan akkoord dat u er zich van bewust bent dat u een betaalverplichting aangaat.
  • Klik op “BESTELLING PLAATSEN”
  • Bij de betaalmethodes iDeal, Mistercash of Sofortbanking, wordt u automatisch doorgeleid naar de beveiligde betalingsomgeving van uw eigen bank of maatschappij. Na betaling wordt u weer terug geleid naar de webshop. U komt terecht op de bedank-pagina en krijgt een ontvangstbevestiging per mail van uw bestelling.
  • Heeft u aangegeven op locatie te betalen of met een kadobon of kortingscode? Dan komt u na het klikken op “BESTELLING PLAATSEN” terecht op de bedank-pagina en u krijgt een ontvangstbevestiging per mail van uw bestelling.

In uw bevestigingsmail staan de gegevens uit uw bestelling. Deze e-mail wordt direct verzonden na het plaatsen van uw bestelling. Klik op Refresh of F5 op uw toetsenbord om de nieuwe e-mails in uw e-mailbox te ontvangen. Na ontvangst van de betaling zal Serendipity over gaan tot verzending van uw bestelling.

Wanneer u uw bevestigingsmail niet ontvangt dan kan dit komen door een niet correct ingevuld e-mailadres. Als u geregistreerd bent als klant, controleer nogmaals de e-mail gegevens in uw account zodat de zendingen in de toekomst u wel bereiken. Het kan ook aan uw spamfilter liggen, controleer hiervoor uw spambox. Als dit niet werkt of als u als gast heeft afgerekend, neemt u dan contact op via klantenservice@serendipitystore.nl.

Alleen de orders voor welke het betaalproces in gang is gezet, worden door ons verwerkt en verzonden. Wanneer u meerdere orderbevestigingen ontvangt betekent dit dus niet dat automatisch alle orders worden verzonden. Orders die niet betaald worden, vervallen automatisch na 30 dagen. U kunt de openstaande orders ook annuleren via uw account of contact opnemen via klantenservice@serendipitystore.nl.

Het is helaas niet mogelijk om een bestelling die al geplaatst is te wijzigen. U kunt het ordernummer via uw account bekijken en deze doorgeven aan de klantenservice om de bestelling voor u te annuleren. Als de bestelling te ver gevorderd is in het verzendproces en toch wordt verzonden, kunt u de bestelling kosteloos retourneren. Zie hiervoor ons retourbeleid.

Bestellingen komen automatisch na 30 dagen te vervallen indien deze niet betaald zijn. Ook vervalt hiermee uw reservering van het product en kunnen wij niet meer garanderen dat het na die 30 dagen nog verkrijgbaar is.